Category: Informasjon

Nytt fra styret.

Dugnad. Dere som har utestående dugnadstimer må sende inn timene til styret så snart som mulig, for utbetaling før jul. Trykk på lenke for å komme til skjema: Dugnadsskjema (Åpner eksternt i sikker modus) NB: Vask av gang, kjeller/ loft, plenklipping og stell av hage ved egen adresse er ikke dugnad, men en del av fellespliktene Bok […]

Styrets arbeid og nytt navn på borettslaget

En av styrets  viktigste oppgave er å ivareta bygningsmassene. Dette  jobber vi  kontinuerlig med og bygningene begynner å bli gamle og  krever mye vedlikehold.  I tillegg har vi kloakknettet som vi er godt i gang med å skifte ut, de største  og dårligste strekkene er utbedret,  det gjenstår mindre strekk som vi har som mål å være ferdig […]

juni 8, 2018 Informasjon

Test

Dette er en test.

mai 9, 2018 Informasjon

Beboermøte 23.3.2017

Torsdag 23.3 fra kl 19 til 21 avholdes det beboermøte for andelseierne i Kronstad Borettslag. Møtet holdes i andre etasje på Kronstad Hovedgård. Agenda for møtet er: Kloakk, fukt og drenering Bredbånd Andre innspill fra beboerne Send oss gjerne dine innspill på forhånd på post@pinnelien.no ! Vi setter også pris på at du registrerer deg på […]

februar 14, 2017 Bomiljø, Informasjon

Skjemaer

Vi har laget en egen seksjon for skjemaer på hjemmesiden. Her vil relevante skjemaer for tilbakemeldinger komme etterhvert. Først ut er skjema for dugnadsarbeid. Skjemaene finner du her.

september 19, 2016 Dugnad, Informasjon

Sykkeltyverier og andre skurkestreker

Det er ferietid, og mange av oss reiser bort.  Dessverre får ikke ting stå i fred alltid. Anita og Arjan ble frastjålet en sykkel fra redskapsteltet i hagen natt til tirsdag. Sykkeltyven kom seg dessverre unna med Arjans sykkel, men satte fra seg en annen sykkel i hagen når Arjan prøvde å stoppe ham. Sykkelen […]

Vedlikehold

Styret har utarbeidet en vedlikeholdsplan sammen med murer, maler, tømrer, rørlegger og Eiendoms Service Vest.

Referat fra parkeringsgruppens arbeid

Referatet er tilgjengelig her

april 26, 2016 Informasjon

Gode naboer april 2016

Generalforsamling Generalforsamlingen blir 25. april på Haukeland pasienthotell kl 18.00 Generalforsamlingen blir som planlagt avholdt på pasienthotellet, vi blir ikke berørt av hotellstreiken. Dugnad Velkommen til årets første felles dugnad den 12. mai Kl. 17.00 Oppmøte på lekeplassen. Vi skal rydde og gjøre det fint i felles nærområde. Vi koster og setter ut nye vårplanter. Vasking av containere […]

Gode Naboer Julen 2015

Rottefanger «Wisetrap» Siste ukes «fangst» er 70 rotter, så nå er vi oppe i ca 600 stk fangede rotter Vi ber dere ta en runde og rydde i egen hage, foreta sjekk langs grunnmur for mulige hull, til rottebol. Ekstraordinær Generalforsamling. Forslaget til den ekstraordinære generalforsamlingen om å endre parkeringsvedtektene, ble av generalforsamlingen sendt tilbake […]

november 30, 2015 Bomiljø, Informasjon
1 2